Re: Skapa en debian-user-swedish-FAQ?

On Tue, 18 Feb 2003, Mikael Bergman wrote:

> jag har nu varit med på listan i snart två år och upptäcker att det är
> många som ställer exakt samma frågor som jag själv gjort tidigare. Vad
> tror ni om att sammanställa en "debian-user-swedish-FAQ" som någon
> regelbundet postar till listan.

Mycket bra idé. Det finns script som kan posta sånt automagiskt. Till
en början kan man ju sammanställa referenser till mail från arkivet
bara för att ha något att utgå ifrån.

Finns det eventuellt (plats för) någon sv-faq på debian.org, för där
finns väl ändå redan specifikt svenska sidor?

Jag kan hjälpa till...

--
Fredrik Jonson