Re: GnuPG och Mutt

On Wed, 2003-02-12 at 07:48:47 +0100, Patrik Wallstrom wrote:

> Såg nu att jag inte skrev exakt så, men det var det jag menade med
> "plaintext" iaf. :)    Och nu har jag druckit mitt morgonkaffe...

Jag missade att det var clearsign eller pgp_create_traditional (jag
skrev också mitt svar innan morgonkaffet :). Jag får tydligen samma
resultat som du. Alla de försök jag har gjort har fått UTF-8-kodning i
mejlen både från UTF-8- och iso-8859-1-konsol. Dessutom blir åäö mm
knasiga i ett iso-8859-1-fönster men signaturen kan verifieras ok.

Jag har också ögnat igenom mutt-users och -dev-lisorna men har inte
hittat någon ännu. Jag fortsätter att forska i detta och återkommer vid
napp.

Anders