USB-skrivare

Hejsan!

Jag har skaffat mig en HP 3420 som jag försöker få att funka på mitt
woody-system. Jag har modulerna usb-core, usb-uhci och printer laddade.
När jag sätter i USB-sladden till skrivaren får jag följande meddelande:
Dec  5 15:29:32 gnuen kernel: hub.c: USB new device connect on bus1/1,
assigned device number 9
Dec  5 15:29:32 gnuen kernel: printer.c: usblp0: USB Bidirectional
printer dev 9 if 0 alt 0 proto 2 vid 0x03F0 pid 0x7104

Men vad jag än skickar till /dev/usb/lp0 så händer ingenting. Någon som
har en idé om vad som kan vara fel? Visst borde skrivaren reagera om jag
bara skickar vanlig text till enheten?

mvh
David Westlund