Re: [OT] Netikettfråga.

On Wed, 31 Jul 2002, Kalle Svensson wrote:

> [Tommy Dugandzic]
>
> Hope This Helps, Have A Nice Day.
>
> Med utmärkt högaktning,
>   Kalle

Tack för infon. När jag ändå talar med er som verkar kunna; Är det bättre
att tacka för hjälp man får för att visa sin tacksamhet, eller är det
bättre att låta bli att skicka ett mail med enbart ett "tack" som
innehåll, pga att det slösar bandbredd/uppmärksamhet?
För om det är en lista med 100 pers och det tar 2 sekunder per person att
fatta att "det bara var ett tack-och-inget-mer-mail" så har man ju slösat
bort 200 sekunder bara sådär.

Finns det någon oskriven regel för just detta beteende? Jag har inte
hittat just den detaljen på diverse netikett-sidor.

--
Regards,

Tommy - http://www.geocities.com/todu5811/autosignature?58