Re: [OT] Re: Bökigt och dyrt att stödja Debian

On Wed, 31 Jul 2002, Tommy Dugandzic wrote:

> Det jag frågade var varför, inte om. Eftersom det inte gick att hitta
> anledningen till att Debian inte är intresserade av PayPal mha
> search-funktionen på debian.org, undrar jag om du kan hänvisa mig till en
> officiell källa där så deklareras.

 "På begäran utvärderar SPIs styrelse just nu möjligheter för
  direktbetalningstjänster, men för närvarande är inga tillgängliga.
  Försök inte donera till SPI via PayPal eller liknande tjänster."

 Källa: http://www.spi-inc.org/donations

 "Branden mentions he has heard enough bad stories about PayPal to
  make him nervous about them. Ian has read the PayPal terms and
  conditions and thinks we should avoid them."

 Källa: Ärenden 6.2, http://www.spi-inc.org/corporate/minutes/20020121

HTH, HAND / fredrik =)
--
Fredrik Jonson