Debian logo i din Nokia.

Hej!

Hittade inte en Debian logo att ladda ner någonstans. Och så är det bara att
göra det själv. (på http://www.goyada.com/ys/tv4/level4/fotopix.html# )
Har klickat på 'publicera' i online ritverktyget men den verkar inte
publiceras.
I alla fall så är den i kategorin 'diverse' under format 'nokia logo' med
namn 'Debian Swirl'

Så här är den infon jag fick för att hämta min logo (vilket fungerar)
och jag antar att det borde funka för er också. Används naturligtvis på egen
risk.. :)

"Såhär laddar du hem din bild
Allt du behöver göra är att skicka ett SMS till kort-nummer 72335.
Texten i meddelandet skall vara: mypic 49015121
SMS:t kostar dig 10 kronor."

Glömde nästan. Här är bilden jag utgick från:
http://gnuart.onshore.com/images/debian/logos/open/openHorColor.png

ps, om det är någon som förbättrar loggan och lägger upp en ny version, säg
gärna till. Detta är ju bara 0.1pre1.. ;-)