Re: Skillnad mellan Woody och Potato?

B-E Johansson <be.johansson@privat.utfors.se> writes:

[...]
> Är nyfiken på att installera Debian men vet inte vilken jag ska köpa...

Den äldre av dem två är *seriöst* gammal ojmr. Du vill ha den senaste.

Om jag inte minns fel är den äldre av dem ett par år gammal.

/Jonas, som alltid har kört "unstable", dvs. alfa/beta, och på sex år
        bara haft två allvarliga fel vilka bägge kunde avhjälpas på fem
        minuter efter att felet lokaliserats (vilket tog kanske en
        halvtimme).
--
(          www.dtek.chalmers.se/~d4jonas/         !     Wei Wu Wei     )
(        Meaning of U2 Lyrics, Roleplaying        !  To Do Without Do  )