Re: Fonter för gnomeapplikationer under KDE

Fredrik Persson:

> Jag kör en del gnomeapplikationer (eller heter det att det är
> gtk-applikationer?) på min KDE-maskin (Woody).

Det finns ett program som heter krdb som är avsett för att sätta KDEs
användargränssnittsinställningar så att andra program kan använda det.

Jag har inte testat det själv, eftersom jag kör Gnome som huvudmiljö.
Däremot kör jag Gnome-motsvarigheten grdb, vilket gör att KDE- och
Qt-program åtminstone hjälpligt ser ut som övriga delar av systemet...

--
\\//
Peter - I do not read or respond to mail with HTML attachments.