Re: Admin? (Fr

Blenda:

> Jag skulle vilja ha kontakt med den som är ansvarig för listan. Jag
> har problem med att prenumerera. Jag har kontakt de som är ansvariga
> för alla Debians listor men inte fått svar.

Officiell kontaktadress är listmaster@debian.org, men beräkna att det
kan ta upp till 14 dagar innan du får svar. Vad är det för problem du
har? För att prenumerera måste du först sända ett prenumerationsbrev
eller använda http://www.debian.org/MailingLists/subscribe och sedan
bekräfta den kvittens som sänds ut.

http://www.debian.org/contact innehåller alla officiella
kontaktadresser.

--
\\//
Peter - I do not read or respond to mail with HTML attachments.