FW:problem med latex2html

Hej!
Jag har problem med min latex2html (i Woody)

Även på en extremt enkel latex-fil får jag felmeddelande (inklistrat längst ner i detta meddelande).

kommandot jag körde var latex2html test2.tex

Detta är första gången jag kör latex2html så jag anar att jag gör når simpelt nybörjarfel...

m v h

/ Peter

This is LaTeX2HTML Version 2K.1beta (1.48)
by Nikos Drakos, Computer Based Learning Unit, University of Leeds.

Revised and extended by:
 Marcus Hennecke, Ross Moore, Herb Swan and others
...producing markup for HTML version 3.2

 *** processing declarations ***

OPENING test2.tex

Note: Working directory is test2
Note: Images will be generated in /tmp/l2h8097

texexpand V2K.1beta (Revision 1.11)

texexpand: Error: More than one input file specified.
 texexpand  failed: No such file or directory

Här börjar Internet!
Skaffa gratis e-mail och gratis Internet på http://www.spray.se

Tävla och vinn med nya Coca-Cola Light i årets roligaste Quiz! http://quiz.spray.se/cocacola