Re: KDE Debian

När jag installerade kdelibs3 på min SID så slutade KDE program att
fungera att köras som vanlig user, bara root/su kan köra tex, Konqueror.
Som vanlig user blir det application crash, och nätt konstigt som

DCOPClient::attachInternal, attached failed Could not open network
socket
ERROR: ERROR 3: couldn't create slave : can't talk to klauncher

Det gick bra innan jag installerade kdelibs3

Mathias