PON PROBLEM.

Hej!
Jag har aldrig stött på detta problem.
Jag var tvungen att kolla och test ändra en sak i filen
/etc/chatscripts/canit.
Canit är min internet provider.
Nåja, jag brukar nämligen ha modemet helt tyst så at jag inte hör när det
ringer upp Canit.
Men när jag nu skulle ändra till baka det så får jag kopplingstonen och
sen inget mer.
Men den ringe rupp canit och det fungerar ju aldeles utmärkt.
Men det irriterande är att jag inte vill ha något ljud n'r jag skriver pon
canit.
Om jag tittar i /etc/chatscripts/canit så finns det ju en massa regler för
vad d modemet ska göra i vissa situationer.
Följande står i min fil.
ABORT BUSY
ABORT "NO CARRIER"
ABORT VOICE
ABORT "NO DIALTONE"
ABORT "NO ANSWER"
"" ATZ
OK ATDTM0 och sen kommer telefonnummret.
Men ändå får jag det inte som jag vill.
Vad är fel?
/Adners.