Re: Dell dator

Hej

Allt ser bra ut förutom Sound Blaster Pro compatible 3D Sound
och Ethernet 10/100 Mbit PCMCIA-kortet. Eftersom det inte står
vilket fabrikat det är på dom så går det inte att avgöra om dom
kommer att fungera.

Men både dell och Compaq har börjat att "linux certifiera" sina
datorer så ta kontakt med Dell Sverige och hör med dom vilken bärbar
Dell dom rekomenderar för att köra linux på.

Dom har iof bara kollat att det funkar med RH, men funkar det med RH
så funkar det med Debian också.

/I