Re: Cookies

On Mon, 22 Jan 2001, Rustan Rosen wrote:

> Jag verkar inte kunna ta emot cookies alls, i någon som helst browser. Vad
> kan ställa till det? Jag kör sid. Testat netscape, mozilla, opera, lynx,
> w3m.

Varför ska du göra det (ta emot cookies)? Vad ska de vara bra för?
Urgh :)

Jag vill bli av med dem, så kommer du på varför ... så är jag _mycket_
intresserad =).

För att bli av med dem, reklam, blinkande sk_t, flash och annat elände,
använder jag junkbuster. Det kan inte vara så att du har `råkat'
installera något filter? (Tipsa mig gärna om så ät fallet)

/Cristian

--
Mommy, mommy! The garbage man is here! Well, tell him we don't want any!
(Groucho Marx)