Re: DSELECT

Ola Lundqvist:

> Anledningen att de kommer upp är att det programmet du vill ha
> beror på att de andra är installerade. :)

Nej, inte i detta fall. Tror jag inte iaf.

I mitt nuvarande fall gäller det PostgreSQL. Det går utan problem
att installera med apt-get och då vill den ha 3 arkiv totalt.
Helt ok.

Testar jag med DSelect så vill den ha 83 nya paket. Inte ok.

Bland dessa hittar vi bland annat "libnet-telnet-perl", "talk",
"textinfo", "tetex-base", "task-X-window-system", "mutt", "emacs20",
"tcsh", "wenglish", "xdm", "file", "finger" osv.

/jonte