Re: HTML i Mutt

On Wed, Nov 28, 2001 at 04:40:41PM +0100, Pelle Nilsson wrote:
> Hej

> [...]

Om du nu kör Mutt (o även Pine för den delen) borde du ju förstå vitsen
med 80tkns rader. Vänligen använd det nästa gång.

I min .muttrc har jag:
auto_view text/html
alternative_order application/pgp text/plain text/html text/enriched

.mailcap filen har entryt
text/html;  lynx -dump %s; copiousoutput

Om du läser /usr/share/doc/mutt/manual.txt.gz så lär du finna dessa
inställnigar.

--
Peter Mathiasson                 | GPG Fingerprint:
E-Mail: peter@mathiasson.nu      |  A9A7 F8F6 9821 F415 B066