Re: apt-get och source

> Är osäker. Vart hittar jag den filen?

i debian-katalogen i källkodsträdet. Jag tror inte apt-get hanterar det
där automatiskt.

> Vad är Debian kompilerat för?

i386.

> Jag vill att mina paket ska vara optimerade för min processor. Kan jag gör
> det med apt-get source?

Det är inte en funktion hos apt-get, det är en funktino hos din
kompilator. Titta i /usr/lib/gcc-lib/i386-linux/2.95.2/specs eller
däromkring.

--
\\//
peter - http://www.softwolves.pp.se/

  Statement concerning unsolicited e-mail according to Swedish law:
  http://www.softwolves.pp.se/peter/reklampost.html