Re: rättigheter Nu= nya frågor

Tack för tipsen,

det var mycket rätt ett 'dip' som saknades, inte lika
självklart vad det betyder om man jämför med tex. 'mail', 'ppp' eller 'dialout'.
Men det är många frågor som återstår, en av de viktigaste är:

1. Svenska fonter i textläge, terminal och emacs till exempel, hur får man det?

2. Någon som har hämtad KDE2 för Debian och lyckats? Kan man hämta den med
apt-get install kde2 ?

Det får räcka så länge, jag återkommer säkert nu när jag äntligen har fått fart
på potatisen och inte minst apt, det är en höjdare.

chau
Helgi Örn

** Helgi Örn * * * hel@linux.nu **
**** SuSE 7.0 * Debian/GNU ****