Re: Justera timingparametrar för 2.2-framebuffert

> Borde väl inte vara några problem? Uppgraderade du till glibc 2.1 också?

När jag kör med fb för ATI Mach64 (vilket är vad jag har) så blir X-skärmen
"trasig" när jag startar den. När jag kör med fb för VESA så fungerar det,
men å andra sidan får jag en monstermarkör (block) som ser hemsk ut.

Sen har jag inte riktigt luskat ut hur fbset fungerar, speciellt som
manualsidan säger sig själv vara hemskt utdaterad :-/

--
\\//
peter - http://www.softwolves.pp.se/