mail delibery system

estimados de la lista.

tengo un problema el cual esta apareciendo desde la mañana emvio un correo y me aparece esto:

This is the mail system at host mail.grupolo.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could
not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to
<postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<wrlinares@hotmail.com>:
Host or domain name not found. Name service error for

    name=errdomain
type=A: Host not found

lo que me resulta extraño es que si envio desde un mail a la cuenta si llega los correos pero no puedo contestar pues me aparace lo señalado lienas arriba.

alguna idea

Atte.

        William Romero