Re: Relats sorprenents

2009/6/17 La Lluna en un Cove <jodemano@lallunaenuncove.cat>

  > Una publicació mensual en paper de relats de ficció en català.
> Un magazín literari amb una miscel·lània d'històries sorprenents, originals, de temàtica i gèneres diversos.
> Fantasia, ciència-ficció, humor, aventures, viatges...
> Les obres publicades procedeixen de tots aquells que volen col·laborar, enviant-nos relats per a selecció.

Hola, salutacions!

Et convidem a visitar la nostra nova web. Et sorprendrà!

www.lallunaenuncove.cat

Apartat de correus 1100

46870 Ontinyent, País Valencià

Telèfon: 967 318 713

jodemano@lallunaenuncove.cat

www.lallunaenuncove.cat

Si no veieu bé aquest missatge, o si no se us carreguen les imatges:

1a opció: Assegureu-vos que el vostre programa de correu té activada l'opció: "Permetre de carregar les imatges"

2a opció: Feu click en aquest enllaç (se us obrirà una pàgina web, amb el mateix contingut que aquest correu)

Si no voleu rebre més missatges de La Lluna en un Cove, feu-nos-ho saber el més aviat possible.

La vostra petició serà immediatament atesa. Moltes gràcies per ajudar-nos a gestionar millor els nostres recursos.

No sé quien es el listo que ha enviado este mail, pero creo que según la legislación española vigente, esto podría considerarse correo comercial que NADIE ha solicitado, por lo que a priori se salta el artículo 21 y 22 de la Ley 34/2002 del 11 de Julio, de servicios de la sociedad de la información y de comercio electrónico.

Habría que enterarse cómo formalizar la denuncia, a ver si así la gente termina de entender el propósito de esta lista, que por otro lado me permito añadir, es en español, no en catalán, que yo soy gallego y no voy por la vida escribiendo en gallego aún sabiendo que no me entenderán.

Un saludo y a ver si entre todos hacemos algo con los putos spamers.