Agradeceremos su enlace a www.BCN-APARTMENT.com, --- BE IN THE TOP 10 with new LINKS --- info@mimailes.com

Distinguido / a Senor/a:
He visitado su WEB y pienso que seria interesante crear un LINK
RECIPROCO , debido al interés que su web puede tener para nuestros
visitantes.Estoy valorando crear un LINK/ENLACE hacia usted, ¿Puede ser de su
interés?,
si desea alguna aclaración sobre el tema o comunicar la descripción de su
web,dirijase a:
josep.internetmarketing@gmail.com  o info@mimailes.com
Agradeceremos cree usted un nuevo LINK/ ENLACE . Nuestra web es ------------
www.BCN-APARTMENT.com -WEB VINCULADA AL MUNDO DEL TURISMO EN BARCELONA (ESPAÑA)-
Agradeceremos nos comunique la posibilidad de creación de su LINK / ENLACE,
muchas gracias por su amable atención , Josep - LINK BUILDING -
info@mimailes.com
------- LINK BUILDING COMPANY - LA MEJOR FORMA DE ESTAR ARRIBA EN LA WEB-
A MÁS LINKS/ENLACES MEJOR POSICIÓN ------
Dear Mr. Mrs.,
I have visited your site and I think that the  content could be of
interest to our web site visitors.
I have  decided  create  link to your site along with a description.If
you want the description of your site modified or if you have
any other cross-promotion ideas, let me know.I would appreciate if you
placed a link back to my site: www.BCN-APARTMENT.com --
A reciprocal linking here will be apreciate , Best regards, Josep -
LINK BUILDING - josep.internetmarketing@gmail.com or info@mimailes.com
Sehr geehrter Herr/Frau......
Ich habe Ihre Homepage besichtigt und glaube, dass die Sparte  für die
Besucher unserer Web-Seite interessant sein könnte.Ich habe
bereits/werde ....einen link zu Ihrer Seite installiert/installieren
mit folgender Beschreibung.Wenn Sie die Beschreibung Ihrer Seite
geändert haben möchten oder falls.Sie irgendwelche anderen
cross-promotion Ideen haben, lassen Sie es mich. Bitte wissen.Ich würde
mich freuen wenn Sie einen Link zurück zu meiner Seite reinsetzen
könnten:Geben Sie hier eine Beschreibung Ihrer Web-Seite ein ...
Mit freunlichen Grüssen
Josep M. INTERNET LINK BUILDING
www.BCN-APARTMENT.com --
josep.internetmarketing@gmail.com - or - info@mimailes.com -
Telf. 0033170906629  -  LINK BUILDING COMPANY - WORKING ARROUND 41
COUNTRIES OVER THE WORLD- IF YOU WANT THE BEST RESULTS, AND BE IN THE
TOP 10---TELL US and ASK FOR SPECIAL RATES.