From: jmas <jmaslibre@gmail.com>
Date: 14-nov-2006 0:06
Subject: Java ES LIBRE!
To: "mike ....." < allein.mike@gmail.com>
Cc: shire@googlegroups.com, LUGUSAC <lugusac@gruposyahoo.com>

Cito:
13.November.2006—Sun believes deeply in creating communities and
sharing innovations and technologies to foster more participation.
Today in a historic move, Sun is opening the door to greater
innovation by open sourcing key Java implementations—Java Platform
Standard Edition (Java SE), Java Platform Micro Edition (Java ME), and
Java Platform Enterprise Edition (Java EE)—under the GNU General
Public License version 2 (GPLv2), the same license as GNU/Linux.

Mi traducción, (perdón por mi mal ingles):
13 de noviembre de 2006 -- Sun cree profundamente en crear comunidades
y compartir innovaciones y tecnología para fomentar la participación.
Hoy en un movimiento histórico Sun está abriendo la puerta a una mayor
innovación, Liberando como software libre las implementaciones de
Java. -- Java Platform Standard Edition (Java SE), Java Platform Micro
Edition (Java ME), y Java Platform Enterprise Edition (Java EE)—bajo
la GNU General Public License version 2 (GPLv2), la misma licencia que
GNU/Linux.

Go to:
http://www.sun.com/
http://www.sun.com/2006-1113/feature/index.jsp