Fw: Re: Listado de paquetes instalados - popularity-contest

Rafael

apt-get install popularity-contest

Ademas de tener una lista de tus paquetes instalados, tambien te los ordena por ultima fecha de uso.

Y tambien contribuis con Debian, porque si queres podes enviar tus resultados y votar en la encuesta de popularidad.  Esta encuesta determina el orden de aparicion de los paquetes en los CDs y si un paquete se sigue manteniendo o se retira de Debian.

Saludos

Sergio

Package: popularity-contest
Section: misc
Installed-Size: 176
Maintainer: Popularity Contest Developers <popcon-developers@lists.alioth.debian.org>
Architecture: all
Version: 1.25
Provides: popcon
Depends: dpkg (>= 1.10), exim4 | mail-transport-agent, debconf
Recommends: cron
Filename: pool/main/p/popularity-contest/popularity-contest_1.25_all.deb
Size: 43538
MD5Sum: f6a1de9df7b8fd289b7a4cec58ec9368
 When you install this package, it sets up a cron job that will anonymously
 e-mail the Debian developers periodically with statistics about your
 most used Debian packages.
 .
 This information helps us make decisions such as which packages should go
 on the first Debian CD.  Also, we can improve future versions of Debian
 so that the most popular packages are the ones which are installed
 automatically for new users.
 .
 Homepage: http://popcon.debian.org

--