Re: Otra vez con el mouse usb...

Yo confiugre el teclado y el mouse usb en una notebook toshiba, tube que
crear el directorio /dev/input, y para la carga de modulos instale
hotplug que te reconoce los dipositivos y carga los modulos
correspondientes.

Package: hotplug
 This package contains the scripts necessary for hotplug Linux support,
 and lets you plug in new devices and use them immediately.
 Initially, it includes support for USB and PCI (Cardbus) devices,
 and can automatically configure network interfaces.