Re: latex, codi font i Debian

Bones

> empaquetat. Jo miraria de baixar-ho directament del CTAN i instal·lar-ho a
> mà. No és gaire complicat, segurament trobaràs instruccions d'on copiar el
> sty. Després només caldrà que refacis la base de dades amb texconfig ->
> rehash.

bé, realment ja pensava que no era difícil, però si ho tenia a cop de apt
millor :-)

realment he vist (ja ho he instal.lat) que no et baixes el .sty, sinó un
.dtx i un .ins. Llavors he hagut de fer "tex moreverb.ins" (o sense el
.ins?) i ja he tngut el .sty que he copiat a un lloc que n' hi havia molts
XD i he fet el texhash directe i ja està

Moltes gràcies