Re: Off-topic total (para distenderse de las discusiones)

	El Jargon File es un paquete Debian ;-) Si lo instalas, lo
puedes ver cómodamente desde el menú Info de Xemacs, por ejemplo.

	Muy, muy interesante de leer.

	Un ejemplo (lo siento, en inglés):

 bug-of-the-month club: /n./  [from "book-of-the-month
   club", a time-honored mail-order-marketing technique in the U.S.]
   A mythical club which users of `sendmail(1)' (the UNIX mail
   daemon) belong to; this was coined on the Usenet newsgroup
   comp.security.unix at a time when sendmail security holes, which
   allowed outside {cracker}s access to the system, were being
   uncovered at an alarming rate, forcing sysadmins to update very
   often.  Also, more completely, `fatal security bug-of-the-month
   club'.