Re: MKISOFS Y LOS UNIX EN GENERAL

Porque no pruebas de poner la opcion -T? Igual te funciona... mirando en el man
comenta:
	-T	Generate a file TRANS.TBL in each directory on the
		CDROM, which can be userd on non-Rock Ridge capable
		systems to help establish the correct file names.
		There is also information presents in the file that
		indicates the major and minor numbers for block and
		character devices, and each symlink has the name of
		the link file given.

Igual lo que le pasa a tu Solaris (o igual a todos en general, no lo se)
es que no son 'Rock Ridge capable systems' (que bien suena ;-))... prueba, igual
chuta.... como minimo hace buena pinta...