Re: Osvežitev liste

Pozdravljeni,
tako kot večina - na Debianu 10+ let. Trenutno "le" na netbooku, kjer spremljam testing  distribucijo, in Raspberry Pi.

Moja delovna mašina pa je žal Ubuntu, ker je bila v času nakupa laptopa stable distribucija precej zastarela (posiljen Windows sem zavrgel - thinkpad), sem pa hotel čimbolj stabilno okolje. Z Ubuntu 12.04 nisem zadovoljen (od konfiguracije GCCa do "štrikanja" z Unityem in dm itn..., uporabljam GNOME). Čakam na Debian stable. Testing pa se je izkazal za preveč nestabilno okolje za resnejše delo.

Včasih zaživi kakšen Debian stable v virtualki, ker je boljše okolje za razvoj kot Ubuntu (razvojna orodja so ponavadi aktualnejša na Debian stable kot Ubuntu LTS), hkrati lahko potem podelim okolje z ostalimi. Sem namreč programer.

Sem pa za to, da se srečamo v živo. Sam živim v MB. Predvidevam, da vas je večina v LJ. Kakšen vikend, pijača "pr' NNN"?

Lp,
Damjan