Re: Tajpi eo-literoj kun ABNT2 tajparo - Digitar letras do esperanto com teclado ABNT2

On Sat, Jan 23, 2016 at 11:16:23PM +0100, Marco van Hulten wrote:

> Saluton Gilberto,

> Si vi volas tajpi eo-literojn, vi povas uzi xmodmap(1).  Tio ne rilatas
> al la lokaĵaro, nek al la baza tajpara aranĝo.
>
> Mi havas la sekvan en ~/.xmodmaprc (en GNU/Linukso kaj OpenBSD):
>
>     ! Esperanto:
>     keycode 54 = C NoSymbol ccircumflex
>     keycode 42 = G NoSymbol gcircumflex
>     keycode 43 = H NoSymbol hcircumflex
>     keycode 44 = J NoSymbol jcircumflex
>     keycode 39 = S NoSymbol scircumflex
>     keycode 30 = U NoSymbol ubreve
>
> Tio devus funkcii en iu ajn operaciumo kun Xorg.

  Se voce deseja digitar letras do esperanto, voce pode usar o
  xmodmaprc(1). Ele nao possui relaçao com a localizaçao nem com o
  layout do teclado.

  Eu tenho o seguinte no meu ~/.xmodmaprc (no GNU/Linukso e no OpenBSD):

[...]

Isso deve funcionar em qualquer sistema com Xorg

  Dankon por respondi.

  Cxi tie mi provis kio vi diris. Ne ekzistis dosieron .xmodmaprc.  Do
  gxi estis kreata de mi kun viajn instuajxojn.

  Laux locale mia sistemo estas agordita por uzi Esperanton.

LANG=eo.UTF-8
LANGUAGE=
LC_CTYPE="eo.UTF-8"
LC_NUMERIC="eo.UTF-8"
LC_TIME="eo.UTF-8"
LC_COLLATE="eo.UTF-8"
LC_MONETARY="eo.UTF-8"
LC_MESSAGES="eo.UTF-8"
LC_PAPER="eo.UTF-8"
LC_NAME="eo.UTF-8"
LC_ADDRESS="eo.UTF-8"
LC_TELEPHONE="eo.UTF-8"
LC_MEASUREMENT="eo.UTF-8"
LC_IDENTIFICATION="eo.UTF-8"
LC_ALL=

    Kaj dosiero .xmodmaprc  restas kun gxustaj instruoj.

[...]

    Sed bedauxrinde mi ne povas tajpi eo-literojn.

- --
Gilberto F da Silva - gfs1989@gmx.net - ICQ 136.782.571
Stela dato:2.457.412,027  Loka tempo:2016-01-24 09:39:43 Dimanĉo
- -==-
A terra há de comer - já que eu não comi
                    -- Falcão