Re: sendmail

entao esqueça o sendmail... use o exim que ja vem com o debian. faca um
dpkg-reconfigure-exim e configure ele pra usar um smart-host

--
Christian Lyra
POP-PR - RNP

http://lyra.soueu.com.br
http://wecanstopspam.org

  Thus spake the master programmer:
  ``When you have learned to snatch the error code from the trap frame, it
will be time for you to leave.''
						The Tao Of Programing