Re: Sylpeheed

On Thu, 7 Feb 2002 06:18:00 -0200
Giuliano Cardozo Medalha <giuliano@usp.br> wrote:

> OI,
>
> Preferei utilizar a versao .deb do sylpheed.
>
> Limpei (pelo menos eu acho !!) a instalacao .tar.gz e reinstalei o .dev do
> ~kov
>
> Agora nao apresenta mais erros .. está jóia !!!
sim... é que o deb do sylpheed tem diversas correções de bug que foram
feitas no cvs e que não estão no sylpheed-0.7.0.tar.gz original... inclusive
aquele erro que você reportou, do changelog do pacote:

  * src/about.c:
  - updated from cvs (spelling fixes only)
  * src/foldersel.c:
  - updated from cvs (translatable strings, special folders to top)
  * src/procmsg.c:
  - updated from cvs (fixes a bug with sizeof which could cause
    crashes on Alpha)
  * src/compose.c:
  - modified some parts from cvs (fixes crash on wrapping long URL)
  - Ctrl-enter works for sending message
  * src/textview.c:
  - modified some parts from cvs (fixes segfault on font loading)
  * src/importldif.c:
  - updated from cvs (fixes segfault when closing dialog with window
    manager)

e o 0.7.1 vem aí! =)

[]s!

|  .''`.  | Debian GNU/Linux: <http://www.debian.org>         |
| : :'  : + Debian BR.......: <http://debian-br.cipsga.org.br>+
| `. `'`  + Q: "Why did the chicken cross the road?"          +
|   `-    | A: "Upstream's decision." -- hmh                  |