Re: Obrazy płyt

Dnia 2016-07-20, śro o godzinie 20:31 +0200, partyka@zapr.pl pisze:
> Witam.
> Mam dylemat. Chciałem pobrać sobie obrazy płyt, aby później
> zainstalować sobie Debiana.
> Wszędzie jest napisane – wskaż odpowiedni plik z obrazem płyty który
> chcesz ściągnąć, to odpowiedni program Ci go ściągnie.
> Ale nigdzie nikt nie pisze które obrazy muszę ściągnąć aby móc
> zainstalować Debiana.
> Zaczynam dopiero i po prostu nie wiem które obrazy są do czego i które
> są potrzebne aby poprawnie zainstalować Debiana.
> Mógłby mi ktoś napisać które obrazy są konieczne do instalacji, albo
> [...]

Cześć cześć.

Najważniejsze pytanie czy Twój procesor jest 32 czy 64 bitowy (zakładam
że architektura x86).

Inne pytanie to jakie środowisko graficzne chcesz używać. Osobiście
używam MATE (fork dawnego Gnome 2) ale niekoniecznie Tobie też spasuje.
Popatrz na images.google.com oraz na youtube (czy innych tego typu
serwisach) jak te środowiska wyglądają w praktyce.

Wydaje mi się że to powinno Ci wystarczyć. Jeśli nie, śmiało dopytaj.