Re: kernel calgary dma error

On Fri, Jul 11, 2014 at 12:46:10PM BST, Rafał Świętochowski wrote:

> Witam po aktualizacji kolejnej kernela stable pojawił sie znowu błąd
> kernela jak w poprzednich wydaniach

Znowu? Ten sam co poprzednio? Jejku! ;^)

Jaki blad sie pojawil?

Jaki blad byl w poprzednich wydaniach?

> CZy błąd jest Wam znany?

Moja magiczna kula cos dzisiaj szwankuje.

> Maszyna IBM x366
> kernel obecny Linux kolejarz 3.2.0-4-amd64 #1 SMP Debian 3.2.57-3+deb7u2
> x86_64 GNU/Linux
> az sie boje go zaktualizowac bo na innej maszynie najnowszy zawiesza
> nie mam screena ale jest to zwiazane z ustawieniem calgary

Bylo by duzo latwiej gdybys napisal dokladnie o jaki blad chodzi - nie
wiem jak reszta, ale ja w myslach czytac nie umiem.

Jedyne co znalazlem jesli chodzi o "DMA IBM Calgary" to to:

Niby naprawione, ale Witek nie potwierdzil.

Pozdrawiam,

rjc