[OT] BachoTeX-2014.

W dniu 04.02.2014 01:21, Krzysztof Zubik pisze:
> Witam.
> Mozna juz zapisywac sie na Bachotek-2014. Rowniez
> mozna tez zglaszac wlasne prezentacje.
>
> Wiecej pod http://www.gust.org.pl/bachotex/2014-pl
>
> Temat przewodni. Co typografia może zyskać na mediach elektronicznych?
>
> Termin od 30 kwietnia do 4 maja. (Mozliwy przyjazd dzien wczesniej.)
>
> Miejsce. Osrodek Wypoczynkowy UMK. w Bachotku kolo Brodnicy,
> Gmina Zbiczno, Powiat brodnicki, Wojewodztwo kujawsko-pomorskie.
>
> Po raz kolejny zapowiada sie nam bardzo mile spotkanie
> podczas majowego dlugiego weekendu. :)
Witam.
Proponuje nastepujaca podroz z Trojmiasta. Tego roku
PKP ma lepsze polaczenia na wyjazd niz w
kilku poprzednich latach gdyz juz bez ok. 8 godz. oczekiwania w nocy,
na peronie w Laskowicach-Pomorskich, lub w Grudziadzu.
Bedzie oczekiwanie ok. 3 godz. w Grudziadzu - takie juz
latwiej daje sie zaakceptowac. Przechodzac do detali.

Wyjazd. 28 kwietnia. Poniedzialek.

Gdansk-Glowny godz. 19 : 54 -- Laskowice-Pomorskie godz. 21 : 35
Osob. 5436 (rel. Gdynia -- Laskowice.)

Laskowice-Pomorskie godz. 23 : 40 -- Grudziadz  godz. 0 : 20
AR. 55387. Arriva RP. (rel. Bydgoszcz -- Grudziadz.)

Grudziadz  godz. 3 : 10 -- Brodnica godz. 4 : 16
AR. 55420. Arriva RP. Bilet norm. kl. 2 w jedna strone ok. 30 zl. Nie ma potrzeby
wczesniejszej rezerwacji na te pociagi.

W Brodnicy przejsc na Tymczasowy Dworzec PKS
przy ul. Gen. Maczka ( dawniwej ul. Targowa i ona tak
onaczona na niektorych mapach papierowych.)
Tak jak poprzednio z dworca PKP idziemy ul. Dworcowa na polududnowy zachod.
Na koncu skrecamy w prawo. Idac krotki kawalek na
kolejno 2 skrzyzowaniach ze swiatlami przechodzimy najpierw
prosto poprzez ul. Wiejska. Dalej w lewo przechodzimy przez ul. Sadowa.
Po jej przeciwnej stronie idac dojdziemy do dawnego Dworca PKS,
ktory obecnie  jest zamkniety i w przebudowie. Idziemy
kawalek dalej. Po przejsciu poprzez ul. Henryka Sienkiewicza
idac dalej po prawej sronie mijamy kolejna kosciol i sad.
Tuz za nim skrecamy w lewo w ul. Gen. Maczka.
Na niej obok cmentarza znajduje sie Tymczasowy
Dworzec PKS. Jednak nie wiem czy on przed czy tez za cmentarzem.
Probujac przegladac zdjecia satelitarne i widoki ulicy z
Google Maps mnie nie udalo sie dojrzec gdzie dokladniej znajduje sie
ow Dworzec. O nim jedynie dowiedzialem sie
pod http://www.rozklady.com.pl i dzwoniac do PKS Brodnica.

Brodnica godz. 6 : 15 -- Bachotek UMK. godz. 6 : 28
(Autobus rel. Brodnica -- Grzmieca.) W Brodnicy obecnie nie ma stanowisk i
autobusy odjezdzaja od ul. Gen. Maczka.

Przejsc na ruga strone drogi glownej  i droga boczna w lewo
idac poprzez las dojddzie sie do Osrodka Wypoczynkowego
gdzie bedzie nasz Bachotek-2014. Och nareszcie. :)

Powrot 4 maja. Niedziela.
Jedynie autobus ok. godz. 18 : 15.

Brodnica godz. 20 : 10 -- Jablonowo-Pomorskie godz. 20 : 33
AR. 59847. Arriva RP.

Jablonowo-Pomorskie godz. 21 : 07 -- Torun-Glowny godz. 22 : 17
Osob. 59332.

Torun-Glowny godz. 1 : 54 -- Gdansk-Glowny godz. 4 : 43
TLK. 38202. Ustronie.

Gdyby byla mozliwosc bardzo poprosilbym o opdwiezienie mnie na
powrot gdyz te polaczenia powrotnie malo zachecajace.

Jadac pociagami postaram sie zajmowac miejsca jak najblizej poczatkow,
lub niskopodlogowych wejsc i obokk siebie postawic Pingwinka pluszowego.
Czy i kto chcalby mnie towarzyszyc w kolejnej opensoucowej podrozy?

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT - albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Zycze Zdrowych i Wesolych Swiat.. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243