Re: Wsparcie Debian 6.0.7 dla HP DL380p Gen8

Co nie znaczy, że nie będzie hulać.

A jak paczki byłyby do czegokolwiek potrzebne, to te z Ubuntu bardzo
często działają na Debianie i na odwrót. Czasem tylko trzeba coś
doinstalować.

Sorry, ale zacznijcie myśleć. Bo robicie 3h dyskusje która do niczego
nie prowadzi. Szybciej i lepiej ruszyć głową zamiast marudzić.

BTW. W domu mam starego kompa hp i na nim jest naklejka designed for
Windows Vista i jakoś Debian 6.07 oraz 7.0 działają w pełni bez
najmniejszych problemów (np. uśpienie S3 czy akceleracja zintegrowanej
grafiki).