Re: Wysyłanie sms-ów z poziomu skryptu.

On Sat, Jul 28, 2012 at 12:29:01PM +0200, Rafał Radecki wrote:

>   Podczas poszukiwań natrafiłem na:
>   http://promosms.pl
>   http://www.smsapi.pl
>   Jakie macie doświadczenia z ich usługami? Czy polecacie tego typu
>   rozwiązania? Jakieś alternatywy?

Prywatnie używam PromoSMS - na razie nie mogę narzekać. SMS-y
dochodzą, szybko. Ale nie wysyłam jakichś wielkich ilości. Trochę
powiadomień, głównie do siebie.
Miejscami dokumentacja API była niepełna/niespójna, ale bez większych
problemów dało się oprogramować. Na pytania (zadawałem raczej formalne
niż techniczne) odpowiadają sprawnie.

Jak pamiętam, nie używam SMSAPI ze względów regulaminowych - jak
pamiętam użytkownikiem nie może być osoba fizyczna, więc dalej w
szczegóły za bardzo się nie wgłębiałem.

Gdy szukałem rozwiązań trafiłem jeszcze np. na:
http://serwersms.pl/ (chyba nie dają API SOAP)
http://www.t-mobile.pl/pl/biznes/stali_klienci/uslugi_dla_firm/super_info/
(używający znajomy narzekał na opóźnienia, API też za bardzo mu się
nie podobało)

--
Jacek Politowski