Fwd: Debian bonding

UPDATE: wszystko razem połączone na jednym switchu w trybie bonding 802.3ad (4) tj.
serwer1 -> 2 porty Giga LACP -> switch 2928-SFP -> 2 porty Giga LACP
daje ten sam wynik... zapuszczone jednocześnie 2 testy IPerf pokazują
na jednym 590 Mbit na drugim 900 Mbit.
więc już sam nie wiem jak interpretować te wyniki.
spróbuję jeszcze z nuttcp.

TG

Witam,

próbuję ustawić LACP na switchach 3Com 2928-SFP i połączyć 2 serwery
(Dell PowerEdge R610 + Fujitsu Siemens RX330 S1) linkiem 2Gbps.
próbowałem tak:
DELL R610 ->  2 x gigabit ether ->  2928-SFP ->  2x światłowód LX lub SX ->
2928-SFP ->  2 x gigabit ether ->  FUJITSU
wszystkie linki na switchach synchronizują się z pełnym dupleksem 1000.

Mam parę pytań:
- tryb bonding: 802.3ad czyli LACP, ustawiony zarówno na switchach jak i
Debianach. Z tego co widzę pomiędzy switchami jest wykorzystywany 1 link
naraz, nigdy obydwa. Próbowałem modułów 1000BASE-SX, 1000BASE-LX oraz
zwykłych patchcordów 7kategorii w mostku po 2 szt i nic :(
- jutro sprawdzę, czy to przypadkiem nie jest tak że zagregowane 2Gbps
będzie działać ale tylko w obrębie 1 switcha...
- czy IPERF powiniem pokazać ~220MB/s przy linku 2Gbps? Czy nigdy nie
pokaże tyle?
- do testów będę miał jeszcze moduły 4,25Gbps, ale nie wiem czy
zadziałają...
- używał ktoś LACP? albo generalnie bondingu?

pozdr.
TG