Re: pamięć grafiki jako rozszerzenie pamięci systemowej?

TENEG - Tomasz Gołębiewski napisał.
>   Zainteresuj siÄ? CUDA - Nvidia (potrzebne specjalne sterowniki i
> generalnie pod nie skonfigurowane Ĺ?rodowisko).
> ATI teĹź coĹ? chyba ma...
> to jedyny sposĂłb wykorzystania RAMu grafiki jaki znam poza oczywiĹ?cie
> przetwarzaniem 3D :D
Witam.
Pozniej pojawia sie na ten temat materialy konferencyjne z niedawnego
pl.pycon. Warto zagladac pod http://pl.pycon.org i do mojej witryny.
Gdy tylko bedzie mozliwe umiescze zdjecia, linki do materialow,
moich i nie tylko moich nagran video. O Cuda i ATI Stream
byla ostatnia prezentacja Pawla Nity Oprogramowanie GPU z
wykorzystaniemn
PyPyCUDA i PyOpenCL. Na razie dostepne jedynie agenda i streszczenia
pod http://pl.pycon.org/2010/agenda

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod
prąd..
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243