Praca zdalna - na co zwrócić uwagę?

Cześć wszystkim.

Otrzymałem dzisiaj ofertę pracy zdalnej polegającej na napisaniu kilku skryptów (bash+PHP) miesięcznie i monitorowaniu serwerów pod kątem ewentualnych problemów (alerty Nagios-a). Oferta niesprecyzowana raczej, podane są ogólne warunki współpracy. Jest to pierwsza oferta tego typu od firmy jaką otrzymałem. Zastanawiam się czy moglibyście podpowiedzieć na co zwrócić uwagę? Czy są jakieś pułapki, których warto było by uniknąć (może związane z podpisywaną umową, jej typem, treścią...)?

Pozdrawiam,
R.