Re: Wiatm

Dnia środa, 28 kwietnia 2010 o 23:31:42 max marzec napisał(a):
> Witam,chce zrobic gre przez przeglądarke lecz nie mam programisty aby
>  zrobił silnik lub główną strone. Czy moze mi pan kogos polecic?
Jak rozbudowany jest  to projekt?
Jaki budżet może Pan na to przeznaczyć?

Generalnie są takie opcje:
->wynająć firmę w celu rozwoju tego projektu - na pewno wyjdzie dość drogo, ale
też będzie tworzone dość szybko i profesjonalnie.
->samemu zatrudnić grupkę programistów - także nietanie rozwiązanie, jednakże
o ile ogarnia Pan temat projektowania aplikacji i samemu jest też wstanie
"coś" zrobić wyjdzie taniej od wynajęcia firmy
->wynająć studenta - wtedy ceny są raczej przystępne, ale projekt może mieć
pewne błędy projektowe czy też zostać zaimplementowany z mniejszymi lub
większymi błędami (z czasem zapewne zostaną poprawione)
->szukać kogoś kto zrobi za darmo, jednakże wtedy dobrze być przygotowanym na
umowę procentową od przyszłych zarobków.
->projekt OpenSource - przy takim projekcie może być ciężko, dodatkowym
problemem jest to , że takowy silnik nie będzie mógł być użyty w innych
projektach. Aby to mogło się tak rozwijać będzie Pan potrzebował wpierw
doprowadzić projekt do pewnego stadium używalności oraz zgromadzić wokół niego
grupę osób zainteresowanych rozwojem - zdecydowanie najcięższa do realizacji z
w/w opcji ;)
->projektować, implementować i wdrażać samemu - niby najtańsze rozwiązanie,
jednakże trzeba nieco ogarniać temat. Należy sobie zdawać sprawę z wielkości
projektu i swoich możliwości.

Pozdrawiam!