Re: [OT] Drugie Spotkanie TRUG-u.

Pablo napisał.
> Dnia 096 roku bieĹźÄ?cego, Krzysztof Zubik zeznaĹ? jak nastÄ?puje:
>
> Tekst kupujÄ? - piÄ?kny.
>
> ad rem: Szkoda Ĺźe tak daleko ode mnie to spotkanie,
> w Wawie, spotkani PLUGa to chyba umarĹ?y.
Witam ponownie.
TRUG dla Ciebie rzeczywiscie dalego bo w Gdansku.
Jednak tekst, ktory Tobie sie soidibal zaczerpnalem z witryny
pod http://www.opensourceday.pl/218,dlaczego,warto   z wiadomosciami
o spotkanmiu w Warszawie 12 maja od godz. 8 : 30 do godz 17.
Miejsce Palac Kultury i Nauki, 6 pietro. Impreza
darmowa. Moze tu chalbys sie wybrac. Co prawda tu duzo na temat Red
Hata.
Coz agende mozesz przejrzec. Ja tu przyjade z Gdanska.
Prawdoipodobne bede gdzies na poczatku sali i bede robil zdjecia i
nagrywal filmy cyfreowym aparatem na statywie. Jezeli
mozesz i masz ochote mozna by sie spotkac.
Ten tekst mnie sie  tez bardzo spodobal podam go jeszcze raz.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod
prąd..

--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243