Re: DOCSIS, EuroDOCSIS, sieć HFC

Niestety nie udało mi się obliczyć tych prędkości.
Mógłby mi ktoś pomóc uzupełnić tą tabelkę z wartościami?
Link: http://shell555.elektroda.eu/docsis.html

Można zastosować jeszcze jakieś inne modulacja, oprócz QPSK, QAM16, QAM32, QAM64, QAM128, QAM256? Istnieje w ogóle QAM512? Jaką ma szerokość kanał nadawania w DOCSIS'ach? Szerokość kanału ma coś wspólnego z prędkością? Przecież przy zastosowaniu takich samych modulacji cyfrowych na kanałach o różnych szerokościach, będzie tyle samo bitów na symbol. Dlaczego prędkość transmisji jest inna w przypadku DOCSIS'a i EuroDOCSIS'a?

Z góry dzięki za pomoc w obliczeniach i odpowiedzi na moje pytania.

Aleksander Kurczyk