Dzien Otwartego Oprogramowania.

Krzysztof Zubik pisze:
> Witam.
> Mam kolejna ciekawa wiadomosc o spotkaniu.
> Opesouriceday.
>
> O nim pod http://www.opensourceday.pl
>
> Termin. 12 maja.
>
> Miejsce. Warszawa. Palac Kultury i Nauki, 6 pietro,
>          gdzie obecnie znajduje sie teatr Michala Zebrowskiego.
>
> Organizatorzy. B2B i Linux Polska.
>
> Agenda.
>
> 08.30 - 09.30   REJESTRACJA
>                 Sesja główna
> [...]
Witam.
Nadszedl dobry czas na planowanie podrozy. Czemu tak wczesnie, az na
poltora miesiaca przed zeby bylo taniej. Z Trojmiasta proponuje pojechac nastepujaco.

Wyjazd. 11 maja. Wtorek.

Gdansk-Glowny godz. 21 : 13 -- Warszawa-Centralna godz. 4 : 30
Tanie Linie Kolejowe TLK. 83202 (rel. Kolobrzeg -- Krakow.) Bilet norm. kl. 2 58 zl. Bedzie, duzo czasu, zeby gdzies zjesc sniadanie i udac sie do Palacu Kultury.

Powrot. 12 maja. Sroda.

Warszawa-Centralna godz. 19 : 08 -- Gdansk-Glowny godz. 23 : 54
Expres Inter City EIC. 3502 No i tu wyjasniam czemu sie
warto pospieszyc z kupnem biletu. Poki jeszcze nie wyczerpie sie pula
mozna kupic promocyjny Superbilet za 50 zl. Zwykly bilet pozniej bedzie po, az 114 zl.
lub mozna powrocic Tanimi Liniami Kolejowymi dopiero po godz 23.
Mnie udalo sie na szczescie kupic ow Superbilet.

Kto mialby ochote dolaczyc do podrozy. Ja jadac TLK. jak zwykle
postaram sie zajac miejsce jak najblizej poczatku pociagu i
o ile bede mogl obok postawie Pingwinka.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243