problem z CUPS

Witam.
W mojej pracy mam zainstalowana drukarke siecowa. Jestem zarejestrowanym uzytkownikiem, a drukowac moglem tylko wowczas kiedy bylem zalogowany na swoim komputerze jako powiedzmy "user", gdzie "user" byl równiez zapisany w pamieci drukarki jako urzytkownik. Przez jakis czas wszystko bylo ok. Od jakiegos czasu kiedy próbuje przeslac na drukarke strone prubna, i ogladam wyslane "zlecenia" widze ze wyslalem je jako "anonymouse" chociaz wysylalem je spod "user" ( wczesniej bylo widoczne ze wyslal je "user"). Oczywiscie drukarka nie rozpoznaje mnie jako uzytkownika wiec zapamietuje "zlecenie" jako zlecenie od nieznanego uzytkownika tzn. nie ma szans go wydrukowac. Jaka moze byc przyczyna takeigo stanu rzeczy ( malo prawdopodobne aby adninistrator usuna mnie z pamieci drukarki jako uzytkownika )?

Pozdrawiam i dziekuje z gory za odpowiedz.