Problem z DNSem

Wiem, że to nie do końca ta grupa, ale tą śledzę i wiem, że jest duża szansa na kompetentną odpowiedź.
Mam problem z DNSem. A przynajmniej tak mi się wydaje.
Próbuję uruchomić DNS Blacklist na serwerze mailowym (Lotus Domino).
Problem polega na tym, że próba sprawdzenia jakiegokolwiek adresu zawsze daje odpowiedź pozytywną. Dla nieistniejących adresów zawsze zwracane jest IP dostawcy rejestrującego moją domenę.
Przykład: szukam hosta blebleble.pl. nslookup lub dig zwraca informacje o braku hosta. Po wpisaniu tego samego w lynx lub wget zwracana jest strona dostawcy. Tak samo zachowuje się serwer pocztowy - podaje, że zwrócono adres numeryczny serwera dostawcy.
Czy ktoś może podpowiedzieć co z tym zrobić? Gdzie szukać?

Tomek Frydryk