Instalator trzech systemów na jednym pendrivie

Witam,
Chciałbym zrobić na jednym pendrivie instalator trzech systemów
(Debian, Ubuntu oraz Slackware). Myślałem żeby skopiować zawartość
każdej płyty instalacyjnej do osobnego folderu na pendrivie i
zainstalować na nim Gruba. Widziałem już coś podobnego na płycie
dołączonej do czasopisma Linux+, był tam chyba dwie dystrybucje,
Recovery Is Possible oraz Trustix Secure Linux, jako bootloader
również został użyty Grub. Nie chciałbym korzystać z UNetbootina ani
tworzyć oddzielnych partycji na każdy system. Jest gdzieś w Internecie
jakiś tutorial jak to zrobić??? Robił ktoś z was już coś takiego???
Dało by się do tych systemów dołożyć jeszcze Windowsa 7??? Nie wiem
jak się za to zabrać:(

P.S. Dawno już tutaj nie pisałem. Ostatnio chyba nawet z innego maila.

Aleksander Kurczyk