Re: Debian 3.1 (sarge)

> mateuszeskadra@vp.pl napisał.
> Witam czy jest dostepna wersja Debian 3.1 (sarge) chodzi mi o pierwsze
> wydanie z roku 2005.06.06 i ile by kosztowała
> bardzo potrzebna.
Witam.
Debiany. One przeciez darmowe. Pewnie jezeli juz ktos koniecznie chce
moze i kupic
razem z jakims czasopismem linuxowym. Moze najpiew zajrzyj do googli
linuxowych np.
pod http://www.google.pl/linux?hl=pl&q=Debian+3.1&btnG=Szukaj&lr=lang_pl
Oczywiscie bmozna dalej pokombinowac ze slopwem kluczowym wprowadzonym
pod http://www.google.pl/linux i jezeli ma sie ochote przeszukiw3ac
jedynie
polskie strony. Powodzenia. :) Uda sie cos znalezc. Najpierw sciagnac
obraz *.iso Nagrac go zaleznmie od potrazeb na CD, lub DVD. Z tej plytki
uruchomic
komputer i zainstalowac.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.