Re: KVM

Z tego względu że mam na dysku duży śmietnik, Xena zainstalowałem na wirtualnej maszynie z włączonym PAE/NX. Xena instalowałem według instrukcji z wiki Debiana: http://wiki.debian.org/Xen. Po uruchomieniu komputeraz z nowym kernelem wyświetla isę kilka linijek zaczynających się na (XEN), po czym nagle wszystko się zaczymuje, bez żadnego kernel panic. Ostatni napis który wyświetla się przez stopem to: "(XEN) Xen is relinquishing VGA console.". Puźniej zrobię format i spróbuję zainstalować Xena na normalnym kompie, ale z tego co pamiętam na kompie (nie na wirtualnej maszynie) były podobne problemy.

W dniu 29 września 2009 17:14 użytkownik Andrzej Mendel <andrzej.mendel@gmail.com> napisał:
Aleksander Kurczyk pisze:
> Z Xenem też miałem problemy, komputer z nowym krenelem nie chciał się
> zabootować, a Xen na starym nie chciał się włączyć. Czy to też może
> być wina procka???
Pokaż co wypluwa każda komenda i dodaj /proc/cpuinfo, wtedy będzie można
coś powiedzieć.

--
Cheers!
Andrzej Mendel