Re: Re: dwie sieci na jednym łączu

On Tue, Jun 02, 2009 at 03:22:21PM +0200, Marek Chrobak wrote:
> W ostateczności mogło by być przekierowanie portów, chociaż wolałbym użyć
> na DSLu jednak moją pełną pulę adresów, którą wcześniej używałem.

 A ta klasa, którą miałeś na POLPAKu to jeszcze jest Twoja? Jest wyroutowana
do Ciebie (na Twojego DSLa)? Jeśli nie to nic nie wykombinujesz.

PS.
Mógłbyś łamać linie w okolicy 70 znaku? I nie top-postować? Z góry dziękuję.

--
 NameLess, the Jedi     | Just a friendly Jedi Knight
 Robert Ramięga         | http://nlj.plukwa.net/